BİR YANDA 23 NİSAN COŞKUSU, DİĞER YANDA İLHAN ÇINAR REZİLLİĞİ: UTANMADINIZ MI?
Bu yazıyı kaleme almak için özellikle birkaç gün bekledim. Neden mi? O anki haklı öfkeme yenik düşüp de asıl söylenmesi gerekenleri gölgelememek, daha sakin ve net bir kafayla şu "rezilliği" kayda geçirmek için…
Aslında her şey ne kadar da güzel başlamıştı! 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı ilçemizde büyük bir coşkuyla kutlanıyordu. Muhteşem bir bahar havası, birbirinden yetenekli pırıl pırıl çocuklarımızın olağanüstü performansları... Sokaklarda kelimenin tam anlamıyla bir bayram rüzgarı esiyordu.
Ta ki adres İlhan Çınar Alanı olana dek!
Yahu el insaf! Koskoca İlçe Kaymakamı, Belediye Başkanı, Belediye Başkan Yardımcısı, Cumhuriyet Baş Savcısı, Emniyet Müdürü, Jandarma Komutanı, Milli Eğitim Müdürü...
Bütün ilçe protokolü orada! Daha da önemlisi, bu bayramın asıl sahibi evlatlarımız ve onların heyecanlı aileleri orada…
Ama siz, o gencecik yavruları ve koskoca protokolü İlhan Çınar Alanı'nda otopark misali arabaların arasına sokmaya otoparkta programnyapmaya hiç mi utanmadınız?
Her şeyi geçtim, şu meydandaki üç-beş arabayı çektirip alanı bayram çocuklarına tahsis etmek bu kadar mı zordu? Yada kimleri cezalandırdınız? Kimleri ağır eleştirsinler istediniz? Bu kadar mı acizdiniz?
Suskunluğumuzu Onay Zannettiler!
Bugüne kadar yapılan pek çok işgüzarlıkta, pek çok rezillikte "ilçemizin huzuru kaçmasın" diye sustuk. Biz sustukça beyefendiler zannettiler ki; “Biz her şeyi kusursuz yapıyoruz.”
Öyle mi? Hiç kusura bakmayın!
Üst makamlar ses çıkarmadıkça, iki satır resmi yazışmayı dahi beceremeyen, girdiği iki etkinlikte kibrine yenik düşen liyakatsiz isimlerle iş yapmaya kalkarsanız, işte böyle rezillik üzerine rezillik yaşarız. İş bilmezliğinizin faturasını bu milletin çocuklarına kesemezsiniz.
Aba Altından Sopa Gösterenlere: Hodri Meydan!
İşin daha da acı ve vahim bir tarafı var. Yarın sabah bu ilçede sınav var! Bu sınava girecek bir sürü gencimiz ve görev alacak öğretmenlerimiz var. Tabi yaptığınız işten bir haber olduğunuz için sizin umurunuzda değil. Öğleden sonra 26.04.2026 (Pazar) bu ilçenin takımının hayati bir maçı var. Bizler “İlçe tek yürek olsun, kenetlensin” diye çırpınırken, birileri el altından okullara, ailelere “Gösteri yapılacak, mutlaka geleceksiniz!” diye baskı kuruyormuş!
Hak etmeyenin eline gücü verirseniz ve yaşanan rezillikleri sırf "birileri yazmıyor, sesli konuşmuyor, gündeme getirmiyor" diye halının altına süpürmeye kalkarsanız, gün gelir o halı ayağınıza dolanır…
Ben daha fazla dolanmasın, düşmeyin diye uyarayım!
Buradan çok açık, net ve yüksek sesle söylüyorum:
Kim ki okullara, öğretmenlere, velilere baskı yapıyor, aba altından sopa gösterip tehdit imalarında bulunuyorsa; baskı gören diğer herkes kanıtlarını bana ulaştırsın!
Bakalım kim, hangi güçle, kimi nasıl imalı, imalı tehdit ediyormuş görelim!
Hodri meydan!

