Belediyeden Araç Filosuna Güçlü Takviye 4 Yeni Araç Hizmete Girdi
Belediyeden Araç Filosuna Güçlü Takviye: 4 Yeni Araç Hizmete Girdi
Haberin Özeti
- • Belediyeden Araç Filosuna Güçlü Takviye: 4 Yeni Araç Hizmete Girdi
Belediyeden Araç Filosuna Güçlü Takviye: 4 Yeni Araç Hizmete Girdi
İlçede vatandaşlara sunulan hizmetlerin daha hızlı ve etkin şekilde yürütülmesi amacıyla belediye araç filosu güçlendirildi. Belediye tarafından satın alınan 4 yeni araç, düzenlenen programla hizmete alındı.
Belediye bünyesine kazandırılan 2 adet Ford Tourneo Courier ile 2 adet 7 kişilik Ford Transit kamyonetin; Zabıta Müdürlüğü, İmar ve Şehircilik Müdürlüğü, Fen İşleri Müdürlüğü ve Kırsal Hizmetler Müdürlüğü’nün çalışmalarında kullanılacağı belirtildi.
Yetkililer tarafından yapılan açıklamada, araçların kiralama yöntemiyle değil doğrudan satın alma yöntemiyle belediye filosuna dahil edildiği vurgulanırken, ilçeye daha hızlı, daha etkin ve daha kaliteli hizmet sunabilmek adına çalışmaların aralıksız sürdürüldüğü ifade edildi.
Yeni araçların özellikle saha çalışmalarında kurumlara önemli katkı sağlaması beklenirken, belediye yetkilileri araçların ilçeye hayırlı olması temennisinde bulundu.
Bakmadan Geçme



